Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Potatispuré

Av ponnygatan - 8 maj 2009 09:21

Det gick rätt så bra igår när Julia fick sin första smakportion. Hon ville gärna ha skden i munnen men gjorde en väldigt rolig min när hon märkte att det var något på skeden.

 
 
Ingen bild

isabelle

10 juni 2009 10:50

Hey syster.
När får man se nya foton på skönheten? kommer ju inte känna igen henne när jag kommer till sverige annars :D
Hoppas allt är bra!
kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ponnygatan - 19 januari 2010 09:06

Har inte skrivit på ett tag nu, om jag ska vara ärlig så har jag glömt bort att blogga. Har ju en hel del att göra nu när Julia kryper och går runt här hemma och ska ta på allt, inte en lugn stund om man säger så. Lilltjejen har blivit så stor, ...

Av ponnygatan - 1 oktober 2009 14:01

Idag har jag och Julia varit på mvc för den senare delen av inskrivningen och J skötte sig galant hela tiden. Mina värden är bra förtuom mitt Hb som ligger på 118, ska börja med Niferex så ordnar det nog till sig. Nästa besök är inte föränn i mitten ...

Av ponnygatan - 30 september 2009 12:15

Jag håller på att ta körkort, har nog påbörjat detta minst 4 ggr och denna gången ska jag fanimej klara det. Ska skriva och köra upp i november så snart brinner det i knutarna, har en del teori kvar att plugga in. En del saker som står i teoriboken v...

Av ponnygatan - 30 september 2009 11:47


Lillhjärtat ska bli storasyster i april, ska bli spännande att bli 2barnsmamma.   ...

Av ponnygatan - 28 september 2009 08:30


  Snart är min godbit 9 månader och växer så det knakar. På 8månaders-kontrollen 1/9 så var hon 74.8 cm och vägde 10770 g. I frdags fick vi byta ut hela hennes garderob eftersom bodysarna i stl 74 inte gick att knäppa och byxorna såg ut som highw...

Ovido - Quiz & Flashcards