Alla inlägg den 2 januari 2009

Av ponnygatan - 2 januari 2009 13:57

Fick fira min nyårsafton på special bb på Östra eftersom mitt blodtryck steg under eftermiddagen den 31/12 till 166/98, lämnade även ett urinprov som visade 3+ på protein. Blev inlagd med diagnosen havandeskapsförgiftning.


Sen visade det sig att mitt blodtryck har sjunkit av sig själv fast jag har läcker fortfarande en hel del protein i mitt urin, tror att provet visade 5 g/l. Idag på ronden tog läkaren beslut om att jag får permis över helgen med stränga order om att vila och att vara observant på försämring. Ska tillbaka till Östra på måndag kl 8:00 för en del undersökningar och ställningstagande till igångsättning.Så på måndag eller tisdag kanske det blir bebis.


Det är underbart att vara hemma igen och att få sova i sin egen säng och kunna se vad jag vill på tv.

Ovido - Quiz & Flashcards