Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av ponnygatan - 10 oktober 2008 15:07

Har inte skrivit på ett tag nu, har inte haft ngt att skriva så då har jag låtit bli. Har varit hos barnmorskan idag och allt är fortfarande normalt med graviditeten. Magen växer som den ska och lilltjejens hjärtljud är också normala. Magen har växt en hel del sen senaste kortet, ska ta en bild ikväll om jag kommer ihåg det.


Har bara 3 veckor kvar att jobba nu och det är skönt, det börjar bli lite framtungt och jag kan inte böja mej och/eller lyfta  som jag brukar kunna. Våran avd ska slås ihop med en annan avd på SU i slutet av oktober så jag hinner jobba min sista helg på den nya avdelningen. Jag tycker att det ska bli spännande med sammanslagningen och de flesta på jobbet är fasktiskt positiva till den. Det enda som är jäkligt tråkigt är att vi inte får behålla våran chef utan ska få en ny.

Ovido - Quiz & Flashcards