Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av ponnygatan - 15 oktober 2008 07:50

Har sovit mkt dåligt inatt eftersom foglossningen gör att jag vaknar av smärta varje gång jag vänder på mej och då måste jag gå på toaletten. Jag drömmer helmysko drömmar och så vaknade jag vid 03:30  av att vänster vad krampade. Fick lite lätt panik innan jag kom på hur jag skulle häva krampen, det måste varit en rejäl kramp för jag har fortfarande ont i muskeln och haltar. Nä, nu får det vara slutklagat, förhoppningsvis så har jag ju bara 11 veckor kvar som gravid.


Hade lönesamtal igår med chefen, det gick väl så där. Jag vet inte om jag tycker att det är bra med individuellt satta löner för jag tror att den som är bra på att framhäva sig själv får bättre lönepåslag och jag är kass på att framhäva mej själv. Jag får väl se vad som händer, jag vet ju i varje fall att lönen ökar i mars då vi ska få den löne"ökningen" som vi strejkade oss till i våras.

Ovido - Quiz & Flashcards