Alla inlägg den 2 november 2008

Av ponnygatan - 2 november 2008 08:27

Kollade igenom lite bilder på datorn och hittade denna underbara bild på Morran. DEn är tagen under hennes första "långpromenad" och hon hade inte riktigt vant sig vid att ha koppel.

Av ponnygatan - 2 november 2008 08:18

Gjorde mitt första arbetspass på den nya avdelningen i fredags och det var kaos vill jag lova. Jag var den enda som var där från den gamla avdelningen så jag kände ju inte någon i personalen. Det var skitsvårt med nya rutiner och att hitta på avdelningen och det var tur att jag åt innan jag åkte hemifrån eftersom jag inte kunde äta min "lunch" föränn kl 19:00. Arbetspasset resulterade i onda sammandragningar och ännu mera foglossning så jag har sjukanmält mej i helgen, det är inte värt att riskera min eller bebisens hälsa för några ynka arbetspass. Så nu är jag ledig ett tag framöver, det känns väldigt skönt.


Var o handlade lite i går kväll och såg till min stora glädje att man kan köpa julmust nu, älskar julmust så jag köpte 3 liter. Har snart druckit upp den första flaskan och har redan fått julkänslor. Tiden går så jäkla fort, om en månad är det 1:a advent och då ska jag griljera skinka och baka lussekatter.

Ovido - Quiz & Flashcards