Alla inlägg den 12 november 2008

Av ponnygatan - 12 november 2008 09:07

Nu har vi tömt datarummet och är i full färd med att riva ner de gamla tapeterna. Jag hoppas att vi kan bli färdiga med underarbetet ikväll och börja tapetsera imorgon eller på fredag. Vi har planerat att köpa nytt golv åxå så det ska vi åka och titta på idag. Om allt går som planerat så kan jag förhoppningsvis börja inreda i helgen.


Nu har jag börjat vänja mej vid att vara ledig, det kändes lite konstigt i början trots att det var skönt att slippa jobba. Det är så skönt att slippa stressa och gå upp tidigt på morgonen efter en natt med dålig sömn. Jag avskyr verkligen nätterna eftersom jag sover så dåligt och får ont i höfterna när jag ligger ner för länge. Jag kan i stort sett bara ligga på vänster sida nu och när det gör för ont där så måste jag sätta mej upp eller röra på mej så det blir inte så mkt sömn.

Ovido - Quiz & Flashcards