Alla inlägg den 27 november 2008

Av ponnygatan - 27 november 2008 05:55

Vaknade 04:30 idag och kunde inte somna om så nu sitter jag i vardagsrummet och slösurfar lite för att inte störa T. Det har varit en aning dåligt med inlägg den senaste tiden, jag har lixom inte haft något att skriva om så jag har struntat i det istället.


På söndag är det 5 veckor kvar tills lilltjejen ska komma fast med tanke på att hon kan komma 2 veckor innan eller 2 veckor efter 4 jan så är det 3-7 veckor kvar innan hon kommer. Jag hoppas att hon väntar tills 4 jan, jag behöver de få veckor som är kvar för att förbereda mig inför förlossningen.


Fast jag ska erkänna att jag är mkt trött på att vara gravid, det är jobbigt att ha ont i fogarna, vara svullen, ständigt behöva kissa och att ngn sparkar på revbenen med jämna mellanrum.

Ovido - Quiz & Flashcards