Alla inlägg den 7 november 2008

Av ponnygatan - 7 november 2008 17:39

Jo då, hon ska sova hos oss på natten  och under dagtid i sitt eget rum om det funkar. Vi har en bebiskorg som jag och mina syskon legat i, när vi var nyfödda, som vi tänkte ställa vid min sida av sängen.

Av ponnygatan - 7 november 2008 08:14

Igår var jag och T var på föräldragruppen som MVC ordnat, vet inte riktigt vad jag tyckte om den, den kändes en aning oorganiserad. Sen var det lite krystat åxå men det blir väl så när man placerar ett gäng främlingar i ett rum och säger till dem att presentera sig som barnmorskan gjorde.


Jag var ju på ikea i förrgår och jag shoppade en hel del, köpte bla madrass till spjälsängen, lampor, en byrå med rosa plastbackar, gardiner och mattor till barnkammaren. Vi ska få en spjälsäng av svärmor åxå, har valt ut en rosa som vi tror blir jättefin. Vi skulle egentligen köpt den i onsdags men kom fram till att den inte skulle gått in i svärmors bil.


Jag och T måste ju välja ut och köpa tapeter åxå för lilltjejen kan inte ha de gräsliga tapeter som sitter i rummet nu. Vi har inte orkat tapetsera om sedan vi flyttade hit för 5 år sen, tapeterna är aprikosa med rosett-bårder, ser verkligen för jäkliga ut.

Ovido - Quiz & Flashcards