Alla inlägg den 16 december 2008

Av ponnygatan - 16 december 2008 08:15

Håller på att bli förkyld och det känns mindre kul eftersom jag sover så dåligt när jag är förkyld. Jag sover ju så dåligt nu ändå pga av graviditeten så allt som får mej att sova sämre är ovälkommet. Har haft en fruktansvärd natt, höfterna har gjort ont hur jag än har legat så jag har inte sovit någon kvalitetssömn direkt. Men som jag sa till T innan han gick till jobbet, att man ska inte klaga för det finns alltid någon som har det värre.


Imorgon är det 1 vecka kvar till julafton. Det ska bli så himla gott med julmat, har sett fram emot detta sen i augusti. Fast det är lite tråkigt att jag inte kan äta så mkt med min ihoptryckta magsäck. Vi är bjudna till svärmor med sambo på julafton + att T:s morfar och morbror kommer ner från Gällivare på fredag så vi bli ett litet gäng.


T, den lyckosten ska på julbord redan på torsdag med sitt jobb.

Ovido - Quiz & Flashcards