Alla inlägg den 17 december 2008

Av ponnygatan - 17 december 2008 14:11

Har julstädat och pyntat lägenheten inför jul, det är ju bara en vecka kvar nu till julafton. Tyvärr så har jag lite svårt att inse mina begränsningar så nu kan jag knappt gå pga foglossningen men det är ju fint här hemma i varje fall. Det har åxå varit skönt att ha ngt att göra, det är så jäkla tråkigt att vara hemma själv på dagarna och Morran bara sover. Som tur är så kommer T hem om ca 2 timmar så då slipper jag vara ensam och uttråkad.


Jag har lyssnat på julmusik hela dan idag så jag har kommit i riktig julstämmning. Har lite funderingar på om jag ska köpa grejer så att jag kan baka knäck senare i kväll eller imorgon när T är på julbord. Hade egentligen tänkt hoppa över knäcken i år men kom på att det inte blir ngn riktig jul utan knäck.

Ovido - Quiz & Flashcards