Alla inlägg den 30 december 2008

Av ponnygatan - 30 december 2008 17:07

Var hos barnmorskan idag och det visade sig att jag har högt blodtryck (150/95) och att jag läcker protein i urinen (2+ på u-stickan). Har även kännt mig mer trött det senaste, svullnat och haft flimmer framför ögonen så min barnmorska misstänker att jag håller på att utveckla havandeskapsförgiftning. Jag fick order om att vila och en ny tid för koll av blodtrycket och urinen på fredag men om symtomen ökar så måste jag ringa direkt till förlossningen occh då blir det väl antagligen igångsättning med tanke på att jag är fullgången.


Måtte nu blodtrycket hålla sig i schack tills på torsdag så att lilltjejen slipper födas på årets sista dag. Fast om trycket stiger så är det ju inte så mkt att göra åt.

Ovido - Quiz & Flashcards