Alla inlägg den 29 december 2008

Av ponnygatan - 29 december 2008 22:23

Idag har vi varit på Östra och gjort en tillväxtkontroll på lilltjejen. Min sf-mått har stått still de senaste gångerna hos barnmorskan. Som tur är så såg allt normalt ut och läkaren beräknade att hon väger 3800 gram. Läkaren trodde att det stillastående sf-måttet beror på att det har varit 3 olka barnnmorskor som har mätt de senaste gångerna.


Idag är det 6 dagar kvar till bf och vi längtar jättemycket. Om hon för för sig att inte komma ut av sig själv så är det högst 4 veckor kvar tills jag blir igångsatt så jag ser slutet på det hela.


Mina ben, fötter och händer är mer svullna än någonsin och det har börjat sippra vätska ur porerna. Gud, vad jag längtar tills jag slipper all svullnad.

Ovido - Quiz & Flashcards