Alla inlägg den 22 december 2008

Av ponnygatan - 22 december 2008 10:39

Kan inte fatta att det är julafton i övermorgon!!! Måste fixa med dom sista julklappsinköpen och göra äggost, janssons, risgrynspudding och rocky road. Vi skulle egentligen köpt julklappar i helgen men T har varit sängliggande pga en kraftig förkylning.Vi ska till svärmor med sambo och fira jul. T:s morfar och morbror har kommit ner från Gällivare och ska fira med oss så vi blir ett gäng. Vi firade med dem förra året också fast då var vi här i våran lägenhet. Det känns skönt att slippa ha ansvar för julfirandet i år, skulle nog inte riktigt pallat med det med tanke på att jag är höggravid.


Igår var min svärfar med sambo här och tog en kopp kaffe. Jag och T fick julklappar av dem. Ett av paketen är jättestort och tungt och jag är mkt nyfiken på vad det innehåller. Vill att det ska bli onsdag morgon nu så att jag får stilla min nyfikenhet.

Ovido - Quiz & Flashcards