Alla inlägg den 18 september 2008

Av ponnygatan - 18 september 2008 15:55

Har precis gjort nått av det tråkigaste jag vet, lagt in räkningar för betalning på internetbanken. Jag förstår inte varför  det måste vara så långa OCR-nr.


T kom hem och käkade lunch vid 12-tiden och efter att han åkt tillbaka till jobbet så gick jag ut med Morran. Morran träffade 2 av sina kompisar, Micke och collie-Linus och hon var jättelycklig över detta.


Har också beställt en mammajacka på internet, har äntligen hittat en som förhoppningsvis går att stänga runt magen. Nu har jag bara en regnjacka som jag precis kan stänga, en munkjacka och en snart för liten fleece-tröja så jag är i stort behov av en jacka för det börjar bli kallt ute.

Av ponnygatan - 18 september 2008 10:36

Molle är min svärmors hund

Av ponnygatan - 18 september 2008 10:20

Hittade en fin bild på våran förra hund Sniffe, en labrador som blev 15 år. Hans favoritsysselsättning var att äta.

Av ponnygatan - 18 september 2008 10:10

Kollade igenom lite bilder på Morran som togs när hon var valp, hon var så söt att man smälter. Hon är fortfarande söt men det är ju nått särskilt med valpar.Lillgrisen fyller ju 2 år den 5 februari så nu är hon ju vuxen men med tanke på hur hon beter sig ibland så kan man tro att hon fortfarande är valp.



Av ponnygatan - 18 september 2008 08:28

Nu är det redan torsdag, jag fattar inte vart dagarna tar vägen, tiden går så himla fort. I och för sig så är det bra att tiden går fort så att bebisen blir klar och kan komma ut nån gång, längtar nått otroligt efter 4 januari.


Blev ordinerad Niferex av min barnmorska eftersom mitt hb är på väg neråt, sitter nu och funderar på om jag ska ta den nu eller ikväll med tanke på biverkningarna. Får se hur jag gör.


 Blev väckt kl 6:45 imorse av T:s väckarklocka men kunde somna om till 7:30, då blev jag väckt av Morran som tyckte att det var dags för mej att gå upp.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards