Alla inlägg den 23 september 2008

Av ponnygatan - 23 september 2008 20:12

Har roat mej med att baka bullar och tunnbröd under eftermiddagen. Förövrigt har jag inte gjort många knop idag. Har mest legat och läst, Amelia och bok nr 39 i Sagan om Isfolket.

Av ponnygatan - 23 september 2008 08:28

Jag har skaffat mej en gravidförsäkring på TryggHansa och när man gör det så får man en gratis genomgång av sitt övriga försäkringsskydd. Jag skulle dit i dag men avbokade eftersom jag och T redan är försäkrade upp till tänderna. När jag ville avboka genomgången sa kvinnan jag pratade med att den olycksfallsförsäkring som jag har genom Vårdförbundet inte gäller dygnet runt så det är väldigt viktigt att jag skaffar en "ordentlig" (läs Trygghansas) försäkring innan barnet kommer. Jag blev så jäkla arg när hon sa detta för självklart så gäller mina försäkringar dygnet runt, jag betalar ju ca 2000 om året för det dom. Nu är jag ännu mer anti att byta försäkringsbolag än vad jag var innan, man ska inte reta upp nån som är gravid i onödan.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards