Alla inlägg den 19 september 2008

Av ponnygatan - 19 september 2008 11:34

Så här kände jag när jag ställde mej på vågen imorse...

Av ponnygatan - 19 september 2008 11:31

Av ponnygatan - 19 september 2008 11:19

Har läst i en bok som handlar om att vara gravid att det är vanligt att börja "boa" i mitten av graviditeten, det är inte ovanligt att man kan få för sig att byta gardiner mitt i natten. Detta är tydligen en sätt av förberda sig inför bebisens ankomst.


Mina graviditetshormoner har gjort att jag har drabbats av städ- och rensningsmani, vill städa hela tiden rensa igenom lådor och skåp för att bli av med gammalt skräp. Det tråkiga är att dr på mvc sa till mej att jag måste vila och inte börja städa garderober som en del gör när de är sjukskrivna. Jag får inte ens dammsuga så jag är väldigt rastlös här hemma, hatar att ta det lugnt och vila. Jag vill gå på långpromenad med Morran men det går ju inte, är glad om jag kan gå sakta runt kvarteret utan att få sammandragningar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards