Alla inlägg den 24 september 2008

Av ponnygatan - 24 september 2008 08:47

Kom precis på att min sjukskrivning går ut om en vecka och då hoppas jag verkligen att sammandragningarna håller sig borta. Har ungefär en/dag nu när jag varit sjukskriven jämfört med en i timmen när jag jobbade.


Det ska bli skönt att få jobba igen, jag blir alldeles för rastlös av att vila och ta det lugnt. Jag undrar hur det ska bli sen när jag går på havandeskapspenning och ska vara hemma from 5/11. Jag kommer säkerligen klättra på väggarna tills bebisen kommer för då lär jag ju få lite mer att göra. Fast om sammandragningarna håller sig borta så kan jag ju aktivera mej lite mer än vad jag gör nu.

Av ponnygatan - 24 september 2008 08:38

Imorgon ska vi till Malmö och göra 3D/4D-ultraljud och samtidigt få reda på om det är en pojkbebis eller flickbebis i magen. Vi ska till Emma Ultraljudsklinik, http://www.emmaultraljudsklinik.se/


Jag tror att det blir en pojke och T tror att det blir en flicka så vi får se vem som har rätt, jag blir glad för vilket som bara det blir en människa. Ibland när h*n bökar runt som värst och hela magen gungar så kan jag få lite alien eller Speices-vibbar faktiskt.Jag sa till T igår att det är tur att jag vet att jag har en bebis imagen när den rör sig annars så hade jag nog legat inspärrad på psyket just nu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards